Ingyen szállítás 20.000 Ft felett!
Kérdésed van? +3617654604
FEDEZZE FEL PÁRJA'SEXUÁLIS FANTASZIÁJÁT A LEGFELKÉPZŐBB ÚTON!
Ön és partnere időutazásra indulnak, hogy a 18. században találkozzanak, mint egy tüzes szerelmespár, akik egy nagy rokokó palota szobáiban rejtőznek, hogy szabadjára engedjék minden vágyukat és szenvedélyüket.
Keverjétek meg a kártyákat, és tegyetek minden egyes kupacot a játéktáblán a megfelelő helyre, kivéve a "Kérdéskártyákat", "Elveszett kártyákat" és a krediteket, amelyek a játéktábla mellé, a két játékos közötti semleges zónába kerülnek.
Minden játékos vesz egy fekete "Fantáziakártyát", és ráírja, milyen fantáziát szeretne megvalósítani. Ezután el kell rejtenie a táblán lévő kilenc tematikus szoba valamelyikébe, a többi kártya közé, anélkül, hogy a páros másik tagja meglátná. Ez lehet olyan fantázia, amely a játék végén megtörténik, vagy olyan, amelyet egy másik napon hajtanak végre.
A játékosok választják meg a játék dinamikáját. Addig játszanak a játéktábla körül, amíg csak akarnak, kérdésekre válaszolva vagy feladatokat végrehajtva, vagy bemennek a különböző szobákba, és ott elvégzik a megfelelő feladatokat, amíg meg nem találják a pár által elrejtett fantázia kártyát.
A felhasznált kártyákat ismét a megfelelő kupacban hagyják, mindenki alatt. Azokon a kártyákon, ahol XXX szerepel, a homokórát (60 másodperc) kell használni a jelzett feladat elvégzéséhez szükséges időre. Ha minden készen van, a homokóra megfordul, és a feladat elkezdődik.
A krediteket (a Titkos játék szimbólummal ellátott érméket) a "Kérdéskártyákon" szereplő kérdések helyes megválaszolásával, valamint a "Feladatkártyákon" szereplő feladatok egy részének teljesítésével lehet megszerezni. Vigyázz! Egyes feladatokban krediteket is veszíthetsz. Ezeket az érméket bármikor becserélheted a másik játékos egy ruhadarabjára, tekintve, hogy minden ruhadarab két kreditbe kerül.
A palota különböző termeibe a megfelelő dobozon keresztül léphetsz be, amelyet fekete alapon fehér nyíl jelez. Így ha a kocka például 4-et mutat, akkor 2 négyzetet számolunk, a 3-as szám a fekete hátterű nyíl, a 4-es pedig az a szoba, ahová be akartunk lépni. A szobákba pontos pontszámmal lehet belépni. Ha egy játékos vissza akar kerülni egy olyan szobába, ahol éppen járt, akkor ki kell lépnie, és újra be kell lépnie. Az a játékos nyer, akinek először sikerül megtalálnia a partnere "fantázia kártyáit" az egyik szobában. Jutalmul megkapja azt az örömöt, hogy kielégítheti partnere'rejtett fantáziáját.
A játék kezdete: Mindkét játékos dob a kockájával, és aki a legmagasabbat dobja, az indul elsőként a Start mezőn. Döntetlen esetén az a játékos kezd, aki először vesz le egy ruhadarabot. Az a játékos, aki kezd, dob a kockával, és a játékfigurát annyi mezőt húzza el, ahányat a kocka mutat. Bármelyik irányba mehet (felfelé, lefelé, jobbra, balra vagy átlósan). A négyzetek színe jelzi, hogy mit kell tenned. Ezután a második játékos'következik, és így tovább.
A négyzetek jelentése:
A SZOBÁK MÉRETE:
A játék a következőket tartalmazza: A játékban a következő játékokat találod:
Szükség szerint: